Nuevo calendario "12 IMPRESCINDIBLES"

17.02.2021

Estos últimos años llevamos publicado una serie de calendarios con temática reivindicativa. El año 2019 quisimos dar a conocer parte de nuestra esencia bajo el título ABRINDO PORTAS ÁS PERSOAS NO TERRITORIO, en el año 2020 quisimos gritar diversidad a través de autenticidad: PERFECTAS-IMPERFECTAS. Este año, quisimos transmitir diferentes mensajes a todas esas personas que trabajan con personas, que se forman para trabajar en el campo social, para nuestras/os amigas/os, para nuestras/os vecinas/os, para nuestras/os políticos... cada mes contiene una foto, un mensaje, una reivindicación.

Os presentamos nuestro 2021, 12 meses, 12 imágenes, 12 mensajes, 12 reivindicaciones: 12 IMPRESCINDIBLES. En el siguiente enlace podréis descárgalo y combatir con nosotras/os el asistencialismo, las ideas preconcebidas sobre la diversidad funcional, la falta de accesibilidad... 

"Dende a Asociación San Xerome Emiliani da Guarda (Pontevedra) seguimos traballando por unha sociedade inclusiva na que non nos defina unha diagnose. Unha sociedade na que as persoas que decidan traballar con e para nós rompan co asistencialismo, rachen coas ideas preconcibidas sobre a diversidade funcional e establezan a dignidade como método. Profesionais que se atreven a saír da zona de confort e que lideren con nós o cambio. Un cambio que contemple falar de apoio e non de axuda, un cambio na que a accesibilidade non sexa un soño."